90 nap diéta

90 nap diéta

Going strong

2021. szeptember 08. - Vadics

Hát hello!

Ismét eltelt 4 nap :)

Nem okoz túl nagy fejtörést, hogy miket egyek, persze most több időt kell a konyhában töltenem, mert egy ilyen diéta több főzéssel jár, az esetek nagy részében nem találok olyan ételt a Jófalaton, ami megfelelne az aznapi terveknek. De nem probléma, szeretek főzni. 3 éve nagyobb gondban voltam, mert kollégistaként nem volt mindig egyszerű csak akkora adagot készíteni valamiből, ami pont egy napra elég, általában jöttek létre maradékok, amik pl a következő keményítő napra már nem voltak ehető állapotban. Most nincs ilyen problémám, mert a férjem mindent készségesen megeszik. De szép is a házasélet! :D

Persze vannak (számára) hátulütői is időnként: ha szombatra vagy vasárnapra gyümölcsnap esik, akkor rendelhet magának valamit enni, mert én aztán gyümölcsnapon nem kínzom magam azzal, hogy főzök és csorgatom a nyálam. Minden tisztelet és elismerés azoknak, akik képesek erre, én nem vagyok :D

 

5. nap - fehérje

Reggeli: tejeskávé (66 kcal)

Ééés, ennyi volt a reggelim aznap. Ennek az az oka, hogy vasárnap volt, mi meg még azok a szerencsés friss házasok vagyunk, akiknek nincs gyereke (csak egy kópé kiscica), szóval körülbelül 10-ig aludtunk. Hétvégente a diéta előtt is gyakori volt, hogy felkelés után csak benyomtunk egy kávét, aztán 10-11 között nekiláttam ebédet készíteni, a reggelit meg kihagytuk.

Ebéd: Sütöttem a sütőben egy adag csirkemellfilét, megrakva paradicsommal, és lekenve egy kis fokhagymás-sajtos-tejfölös masszával. A köret hozzá egy paradicsomos-rukkolás-fetasajtos saláta volt. (630 kcal)

Uzsonna: tejeskávé, zsírszegény túró + pár szem mazsola (350 kcal)

Vacsora: Főztem egy adag isteni, krémes fokhagymalevest, és szórtam rá egy kis reszelt sajtot (409 kcal)

+ 2 dl édes pezsgő, mert épp ünnepeltünk :) (210 kcal)

Edzés: 30 perc hullahopp karika + 20 perc súlyzózás (-335 kcal)

Összegzés: 1664 bevitt kcal, 335 ledolgozott kcal

 

6.  nap - keményítő

Reggeli: tejeskávé + egy alma (141 kcal)

Tízórai: 4 db szilva (46 kcal)

Ebéd: Egy nagy tányér előző este elkészített rizses-lecsó. Nem tudom hogy vagytok vele, de én mindig öntök a készülő lecsóhoz egy adag rizst, szerintem fantasztikus íze lesz, ahogy megfő a paradicsomos-paprikás lében. (442 kcal)

Uzsonna: tejeskávé, 5 db puffasztott rizs (316 kcal)

Vacsora: megint lecsó, valamivel kisebb adag (402 kcal)

Edzés: 1 óra kangoo (-574 kcal)

Összegzés: 1447 bevitt kcal, 574 ledolgozott kcal

 

7. nap - fehérje

Reggeli: tejeskávé, alma (141 kcal)

Ebéd: jófalatos "Provencei sertésborda light majonézes coleslaw salátával" (690 kcal)

Uzsonna: tejeskávé (66 kcal)

Vacsora: sütöttem serpenyőben csirkemellet egy kis házi alfredo szósszal (főzőtejszín + fokhagyma + parmezán), hozzá pedig tészta helyett tésztának álcázott cukkinit ettem :) A cukkini spagetti egy nagyon jó megoldás, ha az embernek hiányzik a tészta élmény, de nem akar szénhidrátot bevinni. Mivel eléggé semleges íze van, ezért ha van egy zöldség spirálozód, akkor egy nagyon tésztaszerű valami lesz a végeredmény. Mondjuk nekem pl nincs spirálozóm, szóval az én esetemben egyértelmű, hogy a tányéromon cukkini van :)

Edzeni a porszívózás meg a főzés után nem volt már kedvem.

Összegzés: 1427 bevitt kcal

 

8. nap - gyümölcs

A gyümölcsnapokkal mindig kicsit bajban vagyok, mert nem annyira kívánok egész nap édeseket enni, múltkor is inkább megszórtam az almaszeleteimet chilivel meg egy kis mandulával... Nem mondom, hogy a legjobb ötlet volt, de édes biztos nem volt :D

Reggeli: tejeskávé, banán, 2 kiwi (239 kcal)

Tízórai: tervben volt egy alma, de nagyon húzós volt ma a munkanap, nem volt idő nassolni

Ebéd: Vitalis zabkása egy kis felolvasztott málnával (250 kcal). Lehetne annyi eszem, hogy nyáron állok neki ennek, amikor több a friss gyümölcs.

Uzsonna: Tejeskávé (66 kcal)

Vacsora: 250 gr csemegeszőlő, 1 banán, 3 dl narancslé (388 kcal)

Nasi napközben, hogy kevésbé legyek éhes: 50 gr sózatlan, pörköletlen kesudió (298 kcal)

Edzés: 1 óra trambulin (-400 kcal)

Összegzés: 1320 bevitt kcal, 400 ledolgozott kcal

 

 

Holnap reggel pedig tartok egy frenetikus súlymérést, csak hogy felturbózzam az önbizalmam. Úgy döntöttem, hogy a súlyméréseket mindig 8 naponta tartom majd reggel, tehát minden második gyümölcsnap után. Nyilván, mert mégiscsak a gyümölcs nap utáni reggel vagy a legkönnyebb nem? Kell egy kis boost az ember egójának, na! Persze tisztában vagyok azzal, hogy 8 nap alatt nem kell különösebb változásra számítani, ha az ember mégis valamivel könnyebb ilyenkor, az nagyrészt az üres gyomornak köszönhető. :)

Azt már előre megmondom nektek, hogy a mostani hétvégét lehetetlen lesz megcsinálni valamennyi csalás nélkül. Látogatóba leszünk az anyóséknál, szóval az addig rendben van hogy a gyümölcsreggeliket tartani tudom szombaton meg vasárnap, de szombat ebéd-vacsora és a vasárnap ebéd kicsit necces lesz. Vasárnap ráadásul gyümölcsnapom lesz, ami így nem kivitelezhető, szóval a gyümölcsöt így áttolom hétfőre, és vasárnap fehérjézek, mert persze nem lehet csak úgy kihagyni a gyümölcsnapot :)

Frissítés: A mérés alapján most 73.9 vagyok, ami kicsit több, mint 1 kg-val kevesebb, mint 8 napja, ebből valószínűleg csak pár deka a tényleges fogyás.

A bejegyzés trackback címe:

https://90-60-90.blog.hu/api/trackback/id/tr9116682972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása